План роботи МО класних керівників

План
роботи методичного об`єднання класних керівників
Красносілківської ЗШ І-ІІІ ступенів КЗ «Красносілківське НВО»
на 2016 – 2017 навчальний рік
    Методичне об`єднання класних керівників  Красносілківської   ЗШ I  -  III ступенів виявляє творчий потенціал учителя, класного керівника, вихователя, задовольняє їхні потреби в актуалізації індивідуального підходу й оригінальних розробок, активізує позицію кожного вчителя, забезпечує колективне вивчення навчально – виховних завдань і творче співробітництво педагогів.
I. Вступ
Методичне об`єднання класних керівників працює над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах. Перед ними постає завдання: виховати громадянина – патріота, формувати громадську активність дітей та підлітків, які люблять свій народ, Україну, готові самовіддано захищати і розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову і соціальну державу, виробити імунітет до негативного впливу соціального середовища.
Методичну роботу з педагогами–вихователями сконцентровано на вирішенні проблемного питання: спільна робота сімї та школи з утвердження загальнолюдських цінностей, громадянського виховання учнів. ЇЇ побудовано на основі системного підходу та принципів неперервної освіти педагогічних працівників, на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результативності виховного процесу і рівня вихованості учнів, рівня професійної підготовки педагогів – вихователів.
Планування методичної роботи здійснюється на діагностичній основі, мета якої – виявлення недоліків у практичній діяльності кожного педагога та в розкритті основних шляхів їх подолання й запобігання їм. Під час діагностики враховуються виступи вчителів на педагогічних радах і засіданнях творчих об`єднань, конференціях і батьківських зборах. Це допомагає виявити рівень теоретичних знань класних керівників, уміння застосовувати їх у різних ситуаціях, здатність обстоювати, аргументувати свою точку зору. Водночас учителі постійно працюють над підвищенням рівня психологічної готовності до педагогічної взаємодії з учнями. Саме тому здійснюється система заходів, яка сприяє становленню вчителя як суб`єкта педагогічної взаємодії в умовах особистісно зорієнтованого виховання, впровадження досягнень гуманістичної педагогіки і психології в практику роботи сучасних навчальних закладів.
Головні зусилля зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально – психологічного клімату, які сприяють пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, оптимізації виховного процесу.
Проведення засідань сприяє підвищенню теоретичного рівня педагогічних кадрів. Розширенню їхнього світогляду, допомагає отримати необхідні знання для втілення інноваційних особистісно зорієнтованих виховних технологій, впроваджуючи активні форми і види діяльності запровадженню інтерактивних методик у виховний процес.
     Класні керівники активно впроваджують творчу програму виховної роботи.
     Під час роботи над проблемними питаннями  в системі методичного забезпечення основну увагу спрямовано на виконання таких завдань:
·       Підвищення практичної підготовки класних керівників до здійснення особистісно зорієнтованого підходу в системі виховній діяльності;
·       Вироблення єдиних вимог у вирішенні найпринциповіших питань практичної реалізації особистісно зорієнтованих виховних технологій, забезпечення системності в роботі;
·       Вироблення в педагогів умінь і навичок застосування науково – теоретичних знань на практиці, вдосконалення їхньої педагогічної майстерності, розвиток творчості, нового педагогічного мислення;
·       Ознайомлення та впровадження передового педагогічного досвіду;
·       Впровадження в систему підготовки педагогічних кадрів активних форм роботи: рольових, сюжетних ігор, діалогів, дискусій, диспутів тощо.
В основу  навчально – виховного процесу школи покладена проблема
«Формування свідомого громадянина, патріота рідної землі, носія народних традицій».
Головне завдання в роботі класного керівника – створення умов для розвитку особистості учня. І досягається  це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі. Сюди входять:
а) гурткова робота та робота за інтересами;
б) вивчення умов життя учнів, відвідування вдома, визначення кола спілкування учня в школі та поза нею;
в) взаємини з батьками;
г) проведення виховних бесід, класних годин, екскурсій, походів
Виховна система школи направлена на створення національної школи – прищеплення дітям любові до духовних оберегів пам`яті, формування в них національної свідомості, прилучення до нетлінних скарбів народної творчості.
Однією з основних проблем у виховній роботі з учнями є налагодження індивідуального підходу до кожної особистості, розвиток творчого потенціалу дитини та профілактична робота, направлена на правовий аспект у вихованні учнів, схильних до правопорушень. Адже кожна дитина – це особистість. А кожна особистість потребує творчого підходу, великого  терпіння і любові з боку вчителя, вихователя. Тільки при такому підході до справи є шанс розкрити і розвинути усі кращі сторони чутливої дитячої душі, творчого потенціалу дитини.
Робота методичного об`єднання класних керівників спрямована на формування умінь вчителів плідно працювати з учнями, враховуючи інтереси й запити самих школярів, індивідуальний підхід у виховній роботі, охоплює питання планування, організації та аналізу ефективності виховного процесу, різноманітних засобів навчання.






ІІ. РОБОТА З КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ  - ПОЧАТКІВЦЯМИ
1. Проводити інструктивні наради – консультації з класними керівниками – початківцями.
2.  Закріпити за молодими педагогами вчителів – наставників.
3. Розробити перспективні плани самоосвіти з реалізації науково – методичної проблемної теми.
4.  Забезпечити взаємовідвідування колективних творчих справ, годин спілкування, батьківських зборів з досвідченими класними керівниками.
5.   Провести бесіди – консультації  з вчителями-наставниками з проблем анкетування, діагностики, психолого – педагогічних спостережень та написання  характеристики вихованців.
6.   Заслухати звіти « Мої перші педагогічні знахідки»

7.  Здійснити діагностику та відстеження готовності молодих учителів до здійснення інноваційної діяльності в системі превентивного виховання.


                                                              ДАНІ
                              ПРО ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
                                   МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ
  №
  ПІБ вчителя
 Пед. стаж
   Дата народ
ження
 Освіта

Категорія
 Курси
Атестація
В якому класі
 працює
Виховна проблема

1
Мельник Тетяна Миколаївна
12
09.09.
1983р.
Вища КДПІ
ІІ
2014р.
2014р.
Класовод 1 класу
Згуртування класного колективу та виховання любові до своєї Батьківщини
2
Поліщук Микола Олександрович
23
09.06. 1972
Вища КДПІ
І
2011р.
2012р.
Класовод 2 класу
Виховання всебічно-розвиненої особистості, свідомого громадянина, патріота Батьківщини, на засадах особистісно-орієнтованої педагогіки, народних традицій
3
Петренко Інна Сергіївна
3
30.08.
1993
Вища КДПІ
спеціаліст
-
-
Класовод 3 класу
Формування дитячого колективу як єдиного класного організму. Виховання громадянина, патріота своєї країни
4
Кучуєва Любов Олексіївна
21
02.06.
1975
Вища КДПУ
І
2011
2012
Класовод 4 класу
Ігрові форми роботи для розвитку пізнавальних процесів молодших школярів
5
Поліщук
 Оксана Миколаївна
11 р.
06.08.
1973р.
Вища КДПІ
ІІ
2015р.
2011р.
Класний керівник
5класу
Виховання патріотизму та національної свідомості учнів
       6.

Фундерат Світлана Вікторівна

 24 р .

22.10.
1969р.

Вища КДПІ

ІІ

2013р.

2014р.

Класний керівник
6класу
Формування патріотизму, відповідальність за долю нації, держави
7.
Білоголова Людмила Миколаївна
  7 р.
13.09.
1980 р.
Вища КДПУ
спеціаліст
2015р.
2015р.
Класний керівник
7 класу
Формування в учнів патріотичної та громадянської свідомості
8.
Барановський Олексій Анатолійович
1,5р. 
24.03.
1985р.
Вища
спеціаліст
-
-
Класний керівник
8 класу
Формування в учнів національної самовідданості, поваги до власної культури
9
Захаренко Наталія Степанівна
  28 р.
 24.11.
1964р.
Вища ЧДПІ
вища
2013р.
2014р.
Класний керівник
9 класу
Виховання почуття національної свідомості учнів на традиціях українського народу
10.
Цимбал
Оксана Борисівна
13 р.
 09.12.
1979р.
Вища КДПУ
ІІ
2011р.
2012р.
Класний керівник
10 класу
Закладення основ для формування громадянськості як інтерактивної риси особистості
11
Гришин
 Андрій Миколайович
8 р.
08.12.
1988р.
Вища КДПУ
ІІ
-
2014
Класний керівник
11 класу

Спільна робота батьків і класного керівника, відносини партнерства і співробітництва у громадянському вихованні учнів
12
Костенко Катерина Василівна
15р.

Вища КДПУ
ІІ
2013
2014
Класовод 1 класу
Формування особистості на основі національних цінностей українського народу
13
Хлівна Надія Михайлівна
26р.

Вища КДПІ
І
2011

Класовод 2 класу
Гуманно-особистісний підхід у навчанні молодших школярів.
14
Демченко Наталія Григорівна
31р.

Вища КДПІ
І
2008

Класовод 4 класу
Створення умов для саморозвитку та самонавчання, осмисленого визначення своїх  можливостей і життєвої мети.
15
Шпильова Тетяна Іванівна
15р.

Вища КДПУ
І
2016

Класний керівник
5 класу
Згуртування класного колективу та виховання всебічно розвиненої особистості.
16
Скічко Юлія Миколаївна
3р.


Спеціаліст
-
-
Класний керівник
6 класу
Виховання загальнолюдських
якостей учнів

16
Левенець Олександра Мурадівна
38р.


І
2011

Класний керівник
7 класу
Виховання всебічно розвиненої особистості з високою громадянською свідомістю.

17
Півторак Людмила Андріївна
31р.


І
2015

Класний керівник
8 класу
Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів світоглядної позиції.
18
Шпичак Оксана Сергіївна
15р.


І
2015

Класний керівник
9 класу
Виховання свідомого ставлення до свого здоровя та здоровя інших громадян, як найвищої соціальної цінності
19
Демченко Віктор Миколайович
30р.


Вища
Старший вчитель
2014

Класний керівник
10 класу
Виховання розуміння і сприйняття загальнолюдських моральних цінностей.
20
Пересунько Світлана Іванівна
28р.


І
2011

Класний керівник
11 класу
Виховання патріотизму
та 
національної самосвідомості

21
Лаврусь Інна Анатоліївна
13
07.12.
1983
Вища
КДПУ,

ІІ

2011
Класовод 1 класу, класний керівник 6 класу
Здоровий спосіб життя та здорові звички підростаючого покоління
22
Матвієнко Тетяна Миколаївна
24
14.05.
1970
Вища КДПІ
І

2013
Класовод 2, 4 класів
Розвиток творчих здібносте молодших школярів
23
Гірняк Олександр Миколайович

17
5.07.
1980
Вища КДПУ
ІІ

2014
Класовод 3 класу
Згуртування колективу , виховання в дітей кращих  моральних якостей
24
Князєва Тетяна Євгенівна 7
15р9 міс.
14.03.
1969
Вища КДПУ
ІІ

2013
Класний керівник
7класу
Згуртування колективу , виховання в дітей взаємодопомоги.

25
Бульбак Галина Лаврентіївна 8
36р.
29.07
1949
Полтавський  ДПІ
Спец.

2006
Класний керівник
8 класу
Виховання свідомого ставлення до свого здоров'я , як найкращої цінності
26
Нечипоренко Микола Миколайович 9
25
17.07.
1958
Вища КДПІ
І

2015
Класний керівник
9 класу
Розвиток здібностей учнів, згуртування учнівського колективу
27
Циркуленко Ольга Володимирівна
9років,
10 місяців
21.09.
1985
Вища
Полтавський ДПУ
ІІ

2014
Класний керівник
10 класу
 Формування згуртованості та дружніх відносин в учнівському колективі.

28
Лаврусь Віктор Сергійович 11
24
1.05.
1972
Вища
Миколіївський ДПІ
І

2014
Класний керівник
11 класу

Використання принципу всебічного гармонійного розвитку організму учнів
29
Русіна Наталія Володимирівна
26
05.08.1970
Олександрійське педуч.
Мол. спец.

2012
Класовод 1 класу
Виховання і згуртування учнівського колективу
30
Міхно Наталія Юріївна
19
18.12.1974
Корсунь-Шевченківське педуч.
Мол. спец.

2012
Класовод 3 класу
Виховання гармонійно розвиненої особистості в учнівському колективі
31
Письменна Наталя Михайлівна
27
08.05.1969
Вища
Мелітопольський ДПІ
Спец
2006

 Класовод 3 класу
Роль школи і сім`ї у формуванні особистості учня
32
Діхтяр Наталія Василівна
1 рік
08.04.1995
Бакалавр
Уманський ДПУ
спец
-
-
Класовод 1 класу
Формування загальнолюдських цінностей на основі народних традицій
               
                      
 Графік проведення відкритих позакласних заходів______

№п/п
    ПІБ вчителя
   Термін
Тема відкритих заходів
  Клас

1.
Мельник Тетяна Миколаївна
лютий
Година спілкування «В гостях у народної казки»
1
2
Поліщук Микола Олександрович
жовтень
Година спілкування «Моя родина – моя Батьківщина»
2
3
Петренко Інна Сергіївна


3
4
Кучуєва Любов Олексіївна
квітень
Краєзнавчий турнір «Моя маленька Батьківщина-Олександрівщина»
4
5
Поліщук Оксана Миколаївна

вересень
Свято осені
5
  
6

Фундерат Світлана Вікторівна
  
березень

Година спілкування «Рідна мати моя…»
6
   7
Білоголова Людмила Миколаївна

  
січень
Година спілкування «Людина починається з добра»
7
8
Барановський Олексій Анатолійович
квітень
Диспут «Мій ідеал»
8
9
Захаренко Наталія Степанівна

грудень
Родине свято «Звичаї і традиції в житті українців»
9
10
Цимбал Оксана Борисівна
лютий
Година спілкування «Ти людина, отже маєш права»
10
11
Гришин Андрій Миколайович

грудень
Загальношкільне свято «Від козаків до наших днів збережемо вогонь батьків»
11
12
Костенко Катерина Василівна
23.12.2016
Класна година «Щоб не марно в світі жити, вчіться, діточки дружити»
1
13
Хлівна Надія Михайлівна
19.12.2016
Класна година «Свята наші, дайте краси і сили, щоб ми в світі славно жили»
2
14
Демченко Наталія Григорівна
13.10.2016
Свято осені
4
15
Шпильова Тетяна
 Іванівна

28.04.2017
Година спілкування «Бути на землі Людиною»
5
16
Скічко Юлія Миколаївна
24.02.2017
Година  спілкування «Мої права, мої обовязки»
6
17
Левенець Олександра Мурадівна
05.05.2017
Урок –памяті «Вони кували Перемогу»
7
18
Півтора Людмила Андріївна
18.11.2016
Урок –памяті «Засвіти свічку»
8

19
Шпичак Оксана Сергіївна
17.02.2017
Година спілкування «Естетика побуту
9
20
Демченко Віктор Миколайович
12.05.2017
Свято «У колі рідної родини»
10
21
Пересунько Світлана Іванівна
04.11.2016
Заочна подорож «Люби і знай  свій рідний край»
11

22
Лаврусь Інна Анатоліївна
лютий
Свято «Здоровий спосіб життя»
1
22
Матвієнко Тетяна Миколаївна
листопад
Свято «Хліб – усьому голова» (листопад)
2,4
23
Гірняк Олександр Миколайович

квітень

День гумору

3
24
Князєва Тетяна Євгенівна
вересень
Виховний захід «Правила дорожнього руху знай – життя  та здоров'я зберігай»
7
25
Бульбак Галина Лаврентіївна
листопад
Урок спілкування «Ми нація єдина , твої ми діти , Україно»
8
26
Нечипоренко Микола Миколайович
березень
Дискусія «Чи можна бути вільним у суспільстві»
9
27
Циркуленко Ольга Володимирівна
лютий
Виховний захід 10 кл.
«Зроби свій вибір на користь здоров'я »
10
28
Лаврусь Віктор Сергійович
грудень
Дискусія з учнями 10-11 класів «Кого можна вважати героєм?»
11
29
Русіна Наталія Володимирівна
14.12.2016
Година спілкування «Хліб всьому голова»
1
30
Міхно Наталія Юріївна
21.11.2016
Година спілкування «Всесвітній день вітань. Вітання різних часів і народів»
3
31
Письменна Наталя Михайлівна
15 11 2016р.
Год. сп.  «Шануй батька свого і матір свою, щоб довгими дні твої були на землі»
3
32
Діхтяр Наталія Василівна
листопад
Год.сп. «Мово моя, українська, батьківська, «материнська,
1







                                                 

         
                                                             


                                                               ПЛАН
                      ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ



№п/п
                          Зміст засідань
         Виступаючі
         Дата
   1.
1. Про результати роботи за 2015-2016 н.р.
 2. Задачі школи, основні напрямки виховної роботи.
3.Затвердження плану роботи МО класних керівників на 2016-2017н.р.
4.Огляд сучасної літератури з питань виховання.
5. Інформація про нормативні документи на допомогу класному керівнику
6. Затвердження графіка проведення відкритих виховних заходів.
 Голова МО Крамар Т.В.
Крамар Т.В.
Крамар Т.В.

Бібліотекар Кучуєва Л.О.
Цимбал О.Б.



 Серпень 31.08.16.
   2.
Тема: Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості.
1. Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема.
2. Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості (доповідь).
3. Обмін досвідом між класними керівниками:
·  виховання у школярів національних і загальнолюдських цінностей;
· системна робота з національного виховання;
· шляхи формування національної свідомості;
· виховання поваги до державних символів.

4. Відвідування години спілкування «Моя родина – моя Батьківщина» класовода другого класу Поліщука М.О.
5. Обговорення заходу, висновки та пропозиції.
Домашнє завдання: Підготувати питання до анкетування учнів з родинного виховання


Захаренко Н.С.

Крамар Т.В.


Поліщук М.О.

Барановський О.А.
Білоголова Л.М.
Мельник Т.М.
   Листопад
      11.16
   3.
Тема: " Удосконалення родинного виховання учнів ”.
1. Спільна робота громадськості, школи і сім’ї у становленні особистості школяра.
2. Індивідуальна робота класного керівника з батьками (з досвіду роботи).
3. Проблемний стіл на тему "Умови успішного виховання дітей у родині”:
· родина – міцний і дружний колектив;
· здоровий родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості дитини;
· довір’я у вихованні;
· ставлення до найстарших членів сім’ї, родини;
· єдність вимог батьків та вчителів у ставленні до дітей.
4. Обговорення результатів анкетування "Умови успішного виховання дітей у родині”:
5. Обговорення  родине свято «Звичаї і традиції в житті українців»
класного керівника 9 класу Захаренко Н.С.

Домашнє завдання: Підготувати матеріал на правову тематику до проведення виховного заходу.


Поліщук О.М.

Фундерат С.В.



Гришин А.М.
Петренко І.С.

Цимбал О.Б.
Кучуєва Л.О.
Захаренко Н.С.
Крамар Т.В.


  Січень
    10. 17
   4.
Тема: " Методи превентивного виховання ”.
1. Соціально-економічні тенденції розвитку суспільства і проблеми профілактичної виховної роботи з неповнолітніми (лекція).
2. Обговорення статті (назва).
3. Методичний фестиваль класних керівників:
· напрямки правовиховної роботи;
· система заходів з правовиховної роботи;
· система профілактики правопорушень;
· система роботи з попередження правопорушень;
· орієнтовна тематика з морально-правового виховання;
· роль ради профілактики;
· вивчення особистості важковиховуваних школярів.
4. Робота з педагогічно занедбаними учнями, як один з напрямків роботи класного керівника
5. Виховний захід на правову тематику. Година спілкування «Ти людина, отже маєш права» класного керівника 10 класу   Цимбал О.Б.
6. Обговорення  заходу, висновки та пропозиції.
Домашнє завдання: Підготувати питання до анкетування з вивчення розвитку особистості.

Крамар Т.В.


Кучуєва Л.О.

Гришин А.М.
Барановський О.А.
Фундерат С.В.
Поліщук М.О.
Цимбал О.Б.
Крамар Т.В.
Білоголова Л.М.
Поліщук О.М.





Мельник Т.М.
    Березень
     03. 17
5.
Тема: Сутність і особливості розвитку особистості.
1. Система роботи класного керівника з регулювання та корегування міжособистісних стосунків в учнівських колективах (доповідь).
2. Диференціація та індивідуалізація виховання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості (з досвіду роботи).
3. Засідання ради учнівського самоврядування.
4. Проведення анкетування з вивчення розвитку особистості.
5. Творчий портрет класного керівника.
6. Огляд методичної літератури з виховної роботи.
7. Проведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників. Проблеми, їх вирішення, пропозиції.


Крамар Т.В.


Петренко І.С.

Філіпова В.А.

Мельник Т.М.

Захаренко Н.С.
Кучуєва Л. О.



Травень   05.17.