Проблема: Забезпечення формування особистості
учня на основі якісної освіти та розвитку його творчих можливостей,
самовдосконалення.
Формування свідомого громадянина, патріота рідної
землі, носія народних традицій.
Форма методичної роботи
|
Проблема
|
Керівник (відповідальний)
|
МО вчителів суспільно-гуманітарного
циклу
|
Пошук нових шляхів та засобів підвищення ефективності навчальної діяльності школярів
на сучасному уроці
|
Поліщук Оксана Миколаївна, вчитель англійської мови, І
категорія Красносілківська ЗШ І-ІІІ ст.
|
МО вчителів природничо-математичного циклу
|
Формування творчої особистості вчителя та учня шляхом
впровадження інноваційних технологій.
|
Захаренко Наталія Степанівна, вчитель біології, вища
категорія Красносілківська ЗШ І-ІІІ ст.
|
МО вчителів початкових класів
|
Розвиток творчих здібностей
молодших школярів як один із засобів формування ключових компетентностей.
|
Кучуєва Любов
Олексіївна, вчитель початкових класів, І категорія Красносілківська ЗШ І-ІІІ
ст.
|
МО класних керівників
|
Спільна робота сім і
та школи з утвердження
загальнолюдських цінностей на традиціях українського народу
|
Крамар Т.В., заступник з виховної роботи
|
Майстер-класу вчителя початкових класів Русіної Н.В
|
Розвиток пізнавальних здібностей
за допомогою гри.
|
Русіна Н.В., вчитель вчитель початкових класів, Кримківська філія
|
фокус-групи
вчителів початкових класів 1 класу
|
«Робота вчителів 1 класу за новими стандартами»
|
Костенко К.В. вчитель початкових класів, Голиківська філія
|
Динамічна група вчителів фізкультури
|
«Формування здоров’язберігаючих компетенцій школярів»
|
Демченко М.А., вчитель фізкультури Голиківської філії
|
Методичний тиждень
|
«В.О.Сухомлинський про шляхи, засоби і методи формування людини
відповідно до цілей суспільства з урахуванням індивідуальних і вікових
особистостей розвитку дитини»
|
Дишлева В.Б ЗНВР
|
Місячник
|
Адаптація учнів 5 класу до навчання
|
Кл. кер. 5 класу
|
Дистанційний методичний діалог
|
Методи роботи з
обдарованими учнями під час навчально–виховного процесу та в
позаурочний час
|
Дишлева В.Б., ЗНВР
|
МО Голиківської філії
Науково – методична
проблема «Особистісно орієнтований підхід до розвитку, виховання й навчання
через впровадження інноваційних технологій»
Назва методичного об’єднання
|
Керівник МО
|
Проблема, над якою працює МО
|
МО вчителів початкових
класів
|
Хлівна Н.М.
|
Впровадження провідних
технологій навчання для ефективного формування ключових компетентностей
молодших школярів та дошкільної освіти
|
МО вчителів гуманітарного
циклу
|
Левенець О.М.
|
Використання сучасних технологій на уроках гуманітарного циклу
|
МО вчителів природничо –
математичного циклу
|
Шпичак О.С.
|
Розвиток творчого потенціалу вчителя – шлях до розвитку творчої
особистості учня в умовах впровадження особистісно орієнтованої педагогіки
|
МО класних керівників
|
Шпильова Т.І.
|
"Виховання гармонійно розвиненої особистості,національно свідомої і
соціально активної людини,здатної до саморозвитку і самовдосконалення"
|
Методична
проблема Родниківської філії
«Впровадження
здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховний процес»
Форми методичної роботи :
Тренінг для вчителів на тему: «Серце віддаю дітям»
(присвячений пам‘яті В. О. Сухомлинського)
Мета: вшанувати пам'ять В.О.Сухомлинського;
- закцентувати увагу на значенні творчого, літературного й педагогічного доробків педагога - гуманіста для кожного вчителя;
- за допомогою творів В.О.Сухомлинського створити позитивний настрій у колективі;
- розвивати емоційну сферу та чутливість до емоційного стану колег;
- відпрацьовувати навички співпраці, подолання замкнутості й пасивності;
- виховання доброзичливості та бажання зробити щось приємне іншій людині.
(присвячений пам‘яті В. О. Сухомлинського)
Мета: вшанувати пам'ять В.О.Сухомлинського;
- закцентувати увагу на значенні творчого, літературного й педагогічного доробків педагога - гуманіста для кожного вчителя;
- за допомогою творів В.О.Сухомлинського створити позитивний настрій у колективі;
- розвивати емоційну сферу та чутливість до емоційного стану колег;
- відпрацьовувати навички співпраці, подолання замкнутості й пасивності;
- виховання доброзичливості та бажання зробити щось приємне іншій людині.
Тренінг
«Повір у себе»
Мета: збереження психічного здоров'я
педагогів,актуалізація процесу позитивної
самоперебудови та зміцнення психологічного мікроклімату педагогічного
колективу.
Завдання :
1. Сприяти
формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності особистості кожної
людини, розвивати позитивне мислення;
2. Формування
уміння працювати в команді та навчитися будувати відносини з колегами на основі
поваги і довіри;
3. Актуалізувати
особистісний потенціал учасників для самовдосконалення, саморозвитку;
4. Формувати
навички саморегуляції в стресових ситуаціях, зняття психоемоційного напруження.
(відповідальна за проведення тренінгів Гладько Л.В.)
Педагогічна вітрина
«Майстерність без меж»(
виставка творчих робіт вчителів і робіт вихованців) з метою обміну досвідом, педагогічного
спілкування та взаємозв’язку між членами колективу
Семінар-пракикум
«Особистісний розвиток вчителів».
Мета
семінару стимулювати особистісний розвиток учителя в міжатестаційний
період.