Структура методичної роботи КЗ «Красносілківське НВО»

Проблема: Забезпечення формування особистості учня на основі якісної освіти та розвитку його творчих можливостей, самовдосконалення.
  Формування свідомого громадянина, патріота рідної землі, носія народних традицій.


Форма методичної роботи
Проблема
Керівник (відповідальний)
МО вчителів  суспільно-гуманітарного  циклу
Пошук нових шляхів  та засобів підвищення ефективності  навчальної діяльності школярів
на сучасному уроці

Поліщук Оксана Миколаївна, вчитель англійської мови, І категорія Красносілківська ЗШ І-ІІІ ст.
МО вчителів природничо-математичного  циклу
Формування творчої особистості вчителя та учня шляхом впровадження інноваційних технологій.

Захаренко Наталія Степанівна, вчитель біології, вища категорія Красносілківська ЗШ І-ІІІ ст.
МО вчителів  початкових  класів
Розвиток творчих здібностей молодших школярів як один із засобів формування ключових компетентностей.
Кучуєва  Любов Олексіївна, вчитель початкових класів, І категорія Красносілківська ЗШ І-ІІІ ст.
МО класних керівників
Спільна робота сім і  та школи  з утвердження загальнолюдських цінностей на традиціях українського народу

Крамар Т.В., заступник з виховної роботи
Майстер-класу вчителя початкових класів Русіної Н.В
Розвиток пізнавальних  здібностей за допомогою гри.
Русіна Н.В., вчитель вчитель початкових класів, Кримківська філія
фокус-групи  вчителів початкових класів 1 класу
«Робота вчителів 1 класу за новими стандартами» 
Костенко К.В. вчитель початкових класів, Голиківська філія
Динамічна група вчителів фізкультури 
«Формування здоров’язберігаючих  компетенцій школярів»
Демченко М.А., вчитель фізкультури Голиківської філії
Методичний тиждень
«В.О.Сухомлинський про  шляхи, засоби і методи формування людини відповідно до цілей суспільства з урахуванням індивідуальних і вікових особистостей розвитку дитини»
Дишлева В.Б ЗНВР
Місячник
Адаптація учнів 5 класу до навчання
Кл. кер. 5 класу
Дистанційний методичний діалог
Методи роботи з  обдарованими учнями під час навчально–виховного процесу та в позаурочний час
Дишлева В.Б., ЗНВР




МО Голиківської філії

Науково – методична проблема    «Особистісно орієнтований підхід до розвитку, виховання й навчання через впровадження інноваційних технологій»

Назва методичного обєднання
Керівник МО
Проблема, над якою працює МО
МО вчителів початкових класів

Хлівна Н.М.
Впровадження провідних технологій навчання для ефективного формування ключових компетентностей молодших школярів та дошкільної освіти
МО вчителів гуманітарного циклу
Левенець О.М.
Використання сучасних технологій на уроках гуманітарного циклу
МО вчителів природничо –  математичного циклу
Шпичак О.С.
Розвиток творчого потенціалу вчителя – шлях до розвитку творчої особистості учня в умовах впровадження особистісно орієнтованої педагогіки
МО класних керівників

Шпильова Т.І.
"Виховання гармонійно розвиненої особистості,національно свідомої і
соціально активної людини,здатної до саморозвитку і самовдосконалення"



Методична проблема Родниківської філії
«Впровадження здоров'язберігаючих технологій у  навчально-виховний процес»

Форми методичної роботи :

Тренінг  для вчителів на тему: «Серце віддаю дітям»
(присвячений пам‘яті В. О. Сухомлинського)
Мета:  вшанувати пам'ять В.О.Сухомлинського;
- закцентувати увагу на значенні творчого, літературного й педагогічного доробків педагога - гуманіста для кожного вчителя;
- за допомогою творів В.О.Сухомлинського створити позитивний настрій у колективі;
- розвивати емоційну сферу та чутливість до емоційного стану колег;
- відпрацьовувати навички співпраці, подолання замкнутості й пасивності;
- виховання доброзичливості та бажання зробити щось приємне іншій людині.



Тренінг «Повір у себе»
Мета: збереження психічного здоров'я педагогів,актуалізація процесу позитивної  самоперебудови та зміцнення психологічного мікроклімату педагогічного колективу.

Завдання :
1.     Сприяти формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності особистості кожної людини, розвивати позитивне мислення;
2.     Формування уміння працювати в команді та навчитися будувати відносини з колегами на основі поваги і довіри;
3.     Актуалізувати особистісний потенціал учасників для самовдосконалення, саморозвитку;
4.     Формувати навички саморегуляції в стресових ситуаціях, зняття психоемоційного напруження.

 (відповідальна за проведення тренінгів  Гладько Л.В.)

Педагогічна вітрина «Майстерність без меж»( виставка творчих робіт вчителів і робіт вихованців) з метою обміну досвідом, педагогічного спілкування та взаємозв’язку між членами колективу

   Семінар-пракикум «Особистісний розвиток вчителів».
 Мета семінару стимулювати особистісний розвиток учителя в міжатестаційний період.                


Атестація вчителів 2017